دیوید بورلا، معاون فروش و بازاریابی، که یا نام خانوادگی تصادفاً مناسبی دارد یا سهمی در موفقیت این خودرو دارد، می گوید: «ما مشتریانی داشتیم که به خصوص با Mach-E به ما مراجعه می کردند و صدای تهاجمی تری درخواست می کردند. شرکت. اولین مورد از این مشتریان Shelby American بود که یک ماشین Mach-E سفارشی را به ناوگان قدیمی و مدرن فورد خود اضافه می کرد و می خواست خودروهای خود را از خودروهای معمولی متمایز کند.

در حال حاضر این سیستم با سه گزینه برنامه ریزی شده ارائه می شود: GT500، کامارو و C8 کوروت. این کاملاً مردم را در گاراژ پارکینگ گیج می کند. وقتی از بورلا پرسیده شد که چرا یک خودروی برقی باید شبیه یک موتور موجود باشد، گفت: این فقط شروع چیزی است که ممکن است. او گفت: «ما در حال حاضر با یک شرکت سینت سایزر کار می کنیم تا یادداشت هایی را ارائه کنیم که هیچ ربطی به احتراق داخلی ندارند.

این محتوا از OpenWeb وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.
منبع کیت Borla یک مجموعه بلندگو، تقویت کننده، دسته سیم، پردازنده دیجیتال (که به عنوان یک کامپیوتر عمل می کند، به داده های CANbus خودرو متصل می شود تا پدال را با صدا همگام سازی کند)، و برنامه ای است که می تواند صدا را کنترل یا تغییر دهد. بورلا می گوید: «بسیار قابل تنظیم است. صاحبان Mach-E می توانند در عرض یک ساعت محله خود را وحشت زده کنند.

النا شر|ماشین و راننده
در ابتدا، از کنار موستانگ Mach-E پارک شده در غرفه اگزوز Borla در نمایشگاه 2022 Specialty Equipment Market Association (SEMA) عبور کردیم و فکر کردیم که شخصی در انتخاب خودروی نمایشی خود مسخره کرده است. بورلا به عنوان یک شرکت اگزوز پس از فروش با ارائه خودروهای مدرن داخلی و وارداتی و همچنین چند دستگاه در کنار هم شناخته شده است، اما خودروی برقی مانند Mach-E با یک گربه سه اینچی ضد زنگ چه می کند؟ سیستم عقب؟
خواستم: صدای تهاجمی تر
النا شر|ماشین و راننده